slide show

vet att mitt bloggande har varit segt.

det är pågrund av att jag har mycket med skolan nu & all min fritid vill jag lägga på musse
så det är inte så många timmar över kvar till datorn, but I do the best. idag har musse fått
vila. fixade först alla hans saker på hea sen gick jag och felicia upp till annlouise och träffade
trelleborgarna, hade sjukt kul med dom. saknade vänner<3 efter de gick jag och felicia
tillbaka och tog in pållarna. musse fick extra mycket mat och hö och äpple. imorgon är de
dressyr träning och på onsdag vet jag inte vad jag ska göra än. kanske rider lite på fältet,
markarbete. det var ett tag sen. han ska iallafall kondition tränas någon gång denna veckan
på fältet eller galoppstigen.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: