slide show

feelings!

just nu känner jag mig så svag, jag vill stå på benen och vara stark. men tankarna bara snurrar.
att jag snart måste lämna musse och att jag börjar bli för lång för honom känns så sjukt tungt.
jag är fast vid den här hästen och jag vet inte vad jag ska göra. att förlora sin bästavän är det
värsta som finns. har gråtit så länge nu. för jag har verkligen fastnat för musse nu och jag klarar
mig inte utan honom. utan honom finns inte jag, sitter här med tårar i ögonen för detta ämnet är
så sjukt känsligt för mig. jag hatar att visa mina känslor för andra, att gråta inför andra. jag gör
aldrig de, felicia som känner mig innan & utan har bara sett mig gråta någon enstaka gång. jag
gråter väldigt ofta för mig själv, innan jag ska gå och lägga mig osv. och den enda anledningen är
för att jag snart ska lämna tillbaka musse och att jag börjar bli för lång. jag klarar inte dom orden.
musse är min bästavän som jag älskar mest i hela världen, han betyder allt för mig. och utan
honom kommer jag inte vara den lyckliga alicia som jag är, för med honom är jag lycklig. jag klarar
inte av att se andra hålla på med honom, vet att ni tycker samma om mig. men jag och musse har
ett så starkt band, vi är ett! vet inte vad jag ska ta mig till, men jag orkar bara inte.
every step you taken, i´m with you!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: