slide show

dagens hopp pass!

red upp till paddocken idag, skrittade hela vägen upp för att jag hade kameran
hängade på axeln. när jag kom till paddocken plockade jag fram hinder till en
bana. jag hade en oxer, två räcke, ett terräng hinder & galopp bommar. började
trava honom i paddocken och sen galopperade jag & kom sedan på något litet
hinder. hoppade ett litet tag, i slutet satte vi upp en bred oxer på 80 cm och så
rullade jag över de några gånger. musse har blivit så fin i hoppningen. innan
kunde han stanna osv men tror de var för att sadeln tryckte på honom men nu
när han har fått en ny så hoppar han allt och han är så fin. kollade inte på något
idag. filmade lite också men det är på mobilen och den har inget ladd och jag
orkar inte ladda över den nu, ni får videon någon annan gång. här kommer bilder!
finaste ponny, jag älskar dig mest<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: