slide show

dagen idag!

gick först upp till annlouise, trodde att han var lite öm där ovanför virveln på rumpan typ.
men a-l sa att dom brukade vara de för att där sitter njurarna (?) eller något sånt. han har
iallafall inte ont och han kan ridas. sedan longerade jag honom en pyttestund. efter det
joggade jag med honom från annlouise till hea, ska ut och springa med honom i övermorgon,
om jag pallar ;). imorgon hade jag tänkt hoppa en bana uppe hos annlouise i paddocken med
lite lägre hinder eftersom att jag hoppade några skutt igår. ni får bilder & kanske film. sedan
ska jag fota saker till ett inlägg som jag har planerat här på bloggen, som ni säkert kommer
uppskatta. nu ska jag sätta på bigbrother. lär somna tidigt eftersom att vi la oss 4-5 igår och
vaknade halv 9.. cya!
jättegammal bild från en pay and jump förra året, hoppade 40 cm wihoo!
gud vad vi har utvecklats. fina älskling<3

KOMMENTARER


Josefin

Vem är "trelleborgarna"? Bor i Trelleborg är det någon jag kanske vet vem det är? Berätta om dom!!!!!!/Josefin

2012-03-31 // 14:40:47
Josefin

Gärna bilder på dom också!!!:-D

2012-03-31 // 15:00:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: