slide show

snabb uppdatering.

jag ska vara med på ridlägret i sommar ska bli så sjukt kul!
& jag har även paxat Fredde wihooo kommer bli bästa sommaren.
Idag trodde jag & alicia att fredde var halt för han gick helt
konstigt men det vissade sig att fleccétäcket hade glidit ner så mycket
på benet att han inte kunde gå, så tror att jag ska beställa ett nytt fleccé täcke
som ligger perfekt, har ni några tips på bra fleccé täcke som ligger bra under
andra täcken och inte glider helst inte jätte dyra heller ;)
kommenteria isf här!!


KOMMENTARER


vilken vecka ska du vara med på ridlägret ? :)



www.bighorses.devote.se

/ sanne

2012-01-30 // 20:21:18
josefine (spirit)

Jag har ett fleecetäcke som ligger jätte bra! Det är från hööks vet inte om de har kvar det tyvärr. Men det finns inte på hemsidan men jag köpte mitt på hööks i helsingborg! Hoppas du hittar nåt bra! Chatta på fb om du undrar nåt!

/ Josefie

2012-01-30 // 20:34:52

Jag har ett men jag vet inte om det passar fredde finns på Ruch för typ 200 kr Catago svett-täcke/fleecetäcke :) Kram

2012-01-30 // 20:41:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: