slide show

önskeinlägg 2, kort!

vad gjorde du första dagen du fick musse som vinterponny!
jag tog hem honom en dag innan, så det var väldigt stressigt där på kvällen hann ge honom
massa hö och pussa massor på honom men dagen efter så ville jag ut där så snabbt som möjligt
och när jag gick av bilen så sa jag ''hoppas att han har bajsat mycket, jag vill mocka'' så säger
jag inte nu precis. alltså jag har inte tröttnat på de, de är fortfarande kul. jag blandade mat och
gjorde alla sysslor direkt. sen tog jag in min pärla och red, sen mockade jag återigen & mockade
ännu mer. haha..

jag & musse<3<3<3<3<3<3<3
vilma & lady!
söta hästar i deras ''privatstall''
jag tänkte att jag skulle göra en videoblogg/film där jag visar stallet.
och hur allting ser ut och så. ska fixa de, I promise!
tack för tipset: vera

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: