slide show

my day!

idag har jag fotat hannah felicia & alicia när dom red.
lite senare vid 4 så red jag tillsammans med matilda & filippa hängde också med fast utan häst.
red på fältet. tränade vår låååångsamma galopp och red väldigt lugnt. red kanske max en halv
timme, sen skrittade jag tillbaka. tog ett litet skutt också när jag följde matilda tillbaka.
idag när jag tog in musse och ställde han i boxen så fick han panik, han börade stegra och
sparka. de va för att han va ensam så sen tog vi in kiara. fixade lite med busarna (fredde&musse)..
haha när jag red förbi våra hästars hage så gick fredde med från början av hagen till slutet men
han ville mest leka med musse så han sprang och sparkade och bockade bredvid musse fast på
andra sidan hagen. musse och fredde är stallets busar, kommer alltid in med bitmärken..
outfit idag:
blått hjärtschabrak från horze
benskydd från horze
ridtäcke från hööks
jag:
blå jacka ?
ridbyxor hööks
ridstövlar hööks

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: