slide show

dagens ridpass :)

idag rullade transporten ner till annelöv, red i ridhuset. musse var taggad, tittig och spänd i början
men mot slutet var han döfin. det var ganska många i ridhuset och jag hade ju tänkt hoppa så halva
ridpasset fick bli dressyr, kencentrerade oss på formen och tempot. det var väldigt läskit längst upp
i ridhuset och där ville putte inte gå så han sparkade ett antal gånger. han gjorde också några skutt
när man ökade galoppen och jag visste inte om de va bakbenskydden som killade så jag tog av dom
och jag tror att jag hade hittat problemet, fast han fortsattee att sparka lite. han har iallafall fått springa
av sig rejält idag. går ju knappt att rida någonstans? i slutet började vi hoppa lite också, hoppade
något 70,80 hinder och han hoppar som en gud. min kung! så jag är riktigt nöjd med dagens ridpass!
+ att han gick rakt in i transporten, den brukar i vanliga fall vara väääääldigt läskig. han och jag var
ett idag, fast de är vi alltid ;)
ikväll kommer felicias familj hit, och en annan. venne om hon skulle sov här eller om hon har glömt
de. skulle inte förvåna mig, hehe.. om de blir uteritt imorgon så ska jag hänga med på den. annars
skrittar jag nog ut eller någonting. ha de bra!
bild sen i somras<3
min och musses outfit idag var ett dögulligt rosa schabrak som jag får låna av filippa, hon får låna mitt
blåa som kiara va så gullig i.
grått ländtäcke, gråa benskydd.
jag hade grå väst, svart tjocktröja, marinblå/svarta ridbyxor & svarta stövlar :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: