slide show

myyyyy day

klockan halv tio vaknade jag i full panik och hoppade upp ur sängen och drog på mig ridkläderna.
vi skulle ju lasta vid 11. åkte ut till stallet och tog in lill pojken, sköljde hans ben eftersom att det
är så himla lerigt i hagen. borstade honom & tog sen in kiara. sen kom filippa och hennes pappa
med transporten och vi lastade hästarna. musse gick rätt in, duktiga polle. vi skulle ju ridit i stora
ridhuset men de var någon som borrade där och min lilla fegis ville inte vara där inne så vi fick
gå in i lilla ridhuset. vi hoppade lite där. musse var jättefin, red honom först på inspänningarna.
sen tog jag av dom och började hoppa. shit vad fin han var. i början tyckte han att allting var
läskigt och han var spänd men sen släppte det. när jag kom tillbaka fiade jag sysslorna och allt
annat. sen lite senare på kvällen var jag ute och gick med musse lös. eller jag gick ner till vägen
och så fick han följa mig. han galopperade efter mig, fyfan vad jag älskar honom.. helt otroligt!
ska kolla om någon vill fota mig någon dag. nu ska jag kolla med vicki om hon vill fia min design
till min egna blogg. ni får reda på adressen till den senare. kommer inte blogga så mycket där,
sviker aldrig min & felicias<3
denna hästen gör mig knäsvag, fyfan vad jag älskar honom! finns ingen finare än honom. du ♥ mig



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: