slide show

RAINY day

idag har de regnat hela dagen och jag tyckte att det räckte med bara ett regntäcke
på musse men de hade regnat igenom lite när jag tog in musse på kvällen, kan man
kalla de regntäcke? så nästa gång de regnar ska agriatäcket på! musse fick iallafall
vila idag. istället red jag myggans lady. skrittade till hea och tillbaka sen red jag
henne i paddocken. galopperade runt för att få henne fin och när hon gick perfekt
så slutade jag. den hästen är magisk asså, så sjukt fin. sen gick jag tillbaka till hea
i regnet. städade i stallet och så, sen vid halv sex tog jag in musse eftersom att det
var så regnigt. imorgon ska jag rida musse, scarlet & någon hos annlouise ithink.
har ni sett något sötare? det har inte jag. min musse<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: