slide show

min utveckling med musse.

Min utveckling med Musse, den är ganska stor.
För lite mer än ett år sen gick det knappt att sitta på denna galna ponny.
Jag fick rida honom, livrädd som jag var. Haha men det gick bra varje gång,
men jag trillade av dag in & ut. Men jag ville satsa på musse. Han var & är
en sån ponny som får alla blickar på sig för att han är så snygg. Iallafall så
red jag honom hela tiden osv. Han var & är mitt allt, även om han var dum
och man kunde inte ens galoppera på honom för då sparkade han. Till nu,
hoppar terräng med lätthet. hoppar banor/hinder på LA-LB höjd. Kommer
ihåg att jag hoppade en pay and jump på honom i 40 cm & han vägrade, haha!
Jag och Musse har utvecklats så himla mycket på ett år. Det är det som är roligt
med unghästar, man ser verkligen utvecklingen. Jag har kämpat så himla
mycket med musse. I vissa lägen har jag bara velat hoppa av och sätta mig
på en söt liten shettis som knappt går fram. Men jag visste att Musse skulle
bli något. Nu är vi där vi är idag. B Ä S T. hehe men vi fortsätter att lära
varandra och tar vara på den tiden vi har kvar nu, kommer inte klarar mig utan
min andrahalva :(
då:
nu:
muskelberg!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: