slide show

igår.

red musse vid lunch, hoppade honom lite i hopphagen. han sprang förbi ett hinder. det var åratal sen
han gjorde det så jag blev väldigt förvånad men han hoppad det direkt sen igen. han kom nog fel eller
något sånt. igår var han taggad till tusen, hoppade jättefin och han var sjukt pigg. sen följde jag med
filippa när hon skulle rida kiara och då fick jag rida lady lite av myggan. hoppade något litet hinder.
haha hon stannade först men sen hoppade hon.. på kvällen hängde jag med felicia och provred två
hästar. kan säga att den ena var snygg & sjukt fin att se på. men en bomb att sitta på. hahah bara
stack iväg hela tiden. den andra var så himla mysig och lugn & snäll. mer får felicia berätta!
idag ska jag rida lite markarbete på baksidan. sen imorgon på tisdag är det uteritt och på onsdag
förkänar han en vila. nu ska jag kolla på hastnet om det har kommit någon ny...

KOMMENTARER


Jag tog 3 bilder på dig och musse när ni hoppade (dom är uppe på fb)

2012-04-09 // 10:39:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: