slide show

hela mitt liv har rasat.

har gråtit i över 3h nu. Trodde inte det
skulle sluta såhär tårarna rinner, jag är så
jävla arg besviken & ledsen, jag vet inte
vad jag ska göra, jag har förlorat den som betyder
mest för mig, jag älskar dig mest & det vet du
om, jag trodde inte detta skulle sluta såhär.

det var du som lyste upp mina dagar tanken
på att jag inte kan kalla dig för min längre,
jag kommer inte vara stark nog att klara
mig utan min bästavän, tårarna tar aldrig
slut, finns inte ord.

men jag lovade dig att vad som
händer är det du&jag.



KOMMENTARER


Matilda Persson <3 http://ponnymuppsarna.blogg.se/

Finns alltid <333 :'(

ni passar alltid B.Ä.S.T tillsammans <3

2012-04-02 // 22:46:17

Felicia..

Jag vet att vi har vart ovänner & att vi inte känner varandra så bra, men i alla fall så ska du veta en sak : FINNS<3

Du vet om att du & fredde alltid kommer va finast tillsammans, denna känslan har jag oxå vart med om. du vet, med comet. det var hemskt, man kunde inte sluta tänka på det. aldrig, att aldrig kunna kalla den min. HEMSKT!

Tänk på en sak, DU har gjort Fredde till den fina ponnyn han är idag, DU SKA vara stolt över fredde & dig själv. Du och fredde är A.W.E.S.O.M.E!



FINNS!<3333333

2012-04-02 // 23:00:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: