slide show

hej bloggen!

Hej bloggen!

Jag vet att många undrar om jag ska köpa Elsa.
& därför tänke jag göra ett litet inlägg om det nu,
Nej vi ska inte köpa Elsa men vi hade lite planer på att
göra det innan, Elsa kan bli en kanon fin häst & kommer
säkert gå jätte långt. Men det kommer ta några år att
utbilda henne osv, & just nu vill jag ut och tävla & Elsa
är inte riktigt redo för det än, eftersom hon kan bara 
grunderna. Därför letar vi efter en d-ponny som är
runt 10 år & är utbildad hopp pony för jag vill ut & tävla
jag känner att det är dags nu! När jag har ridit har
jag nästan bara ridit unghästar och det har varit skit kul♥
men jag känner att jag måste också komma vidare någon
gång. Jag började rida fredde när han var 4/5år 
& Ariel började jag rida när hon var 3år. & jag var
den första som satt på Elsa när hon kom. Sen har jag
ridit många andra också. Men alla vet om att hade fredde
varit en d-ponny hade vi köpt honom för jag & han
hade kunnat gå långt världens finaste ponny!
När jag hittar D-ponnyn jag verkligen vill ha då 
kommer jag tyvär sluta rida fredde jag kommer dö
av saknad, men sånt är livet! jag är förstor för honom
& det vet jag om men det svider i hjärtat att förlora
sin bästavän. som tur kommer jag ha honom lite till<3

ja ni vet ni allihopa hur det ligger till..♣





KOMMENTARER


Anonym

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=566524 :)

2012-04-09 // 12:47:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: