slide show

dålig uppdatering....

uppdateringen har varit sjukt dålig men jag har inget att skriva om och det är så tråkigt
när de bara är jag som skriver. hur som helst så vilade musse igår, det var så regnigt
och tråkigt väder så han fick vila. idag var det barbacka uteritt på lektionen så ja vi red
ut barbacka. musse var ööööverpigg. steppade runder. gjorde några glädjeskutt & kunde
verkligen inte stå stilla. fast det är ganska kul ibland. annars var han jättefin. han sökte
sig neråt mycket i passet ockå. ska börja rida utan gummityglar så smått, vill att han ska
gå i form i hela kroppen och arbeta mer med ryggen. med gummibanden böjer han nästan
bara på nacken och arbetar inte så mycket med ryggen. nu ska jag kolla bb, sen ska jag
soova. imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med musse. han ska iallafall ridas.
aja ni får reda på de iaf. ska fixa ngn som kan fota mig och m i helgen. behöver nya bilder!
grymma ponny, älskar dig mest. aldrig utan dig musse<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: