slide show

dagen idag.

kom till stallet vid 10, mockade musses box och tog sen in han och red en härlig
uteritt på en pigg häst själv, helt underbart var de. speciellt med världens finaste
häst. bebis blev svettig så jag spolade av honom och direkt när han kom ut i
hagen så rullade han och såg ut som en brun skimmel, haha.. ni får bilderna ngn
annan dag. sen vid ett åkte jag, felicia & filippa till badet och badade med tina &
tanja. hehe busungar. sen när jag kom tillbaka red jag ut på fjola med felicia och
en buspigg fredde. skrittade typ bara. imorgon ska musse vila och myggan sa att
jag fick låna lady. så jag ska rida lady lite, kul!
jag & M på en av våra första pay and jumps! denna ponnyn gör mig knäsvag. älskar honom mest<3
myggan & fina golden lady<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: