slide show

<3

Alltid när jag kommer & ska hämta dig
kollar du med dina söta bruna ögon,  & så springer
du alltid fram till mig, jag älskar dig oavsett vad!
jag är så jävla ledsen nu mina tårar är som floder,
mamma & pappa suttit på rummet hela kvällen, 
min bästavän alla våra minnen allt är borta
jag kan inte tänka, jag vet inte vart jag ska
bli av. jag älskar dig mest!

tack för tiden du gav mig min bästavän
just nu känner jag att ingenting är värt något,
det var för han jag gick upp varje morgon det är
han som lyser upp mina dagar, sen kommer någon
& tar honom i från mig? det hugger i hjärtat.

tänker inte blogga på ett tag är så jävla ledsen & besviken.

kolla filmen: http://www.youtube.com/watch?v=BjYXvYECwjk

den bästa som någonsin funnits i mitt liv var du!
hur fan kunde ni göra såhär mot mig?


KOMMENTARER


hur tog dom han ifrån dig? Är han såld? Så sorgligt! Man märket verkligen hur mycket han betyder för dig. Det gör inte mig något att ni pausat jag kommer kolla in varje dag och hålla er statistik uppe endå, för ni har en stark andledning till att pausa, hoppas du mår bra snart! Kram.

2012-04-03 // 09:26:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: